Mitt Vinterland, Nu är du äntligen här!!

Äntligen Äntligen har det kommit massa massa snö ♥
Underbart!!
Vaknade 5 idag och gick upp med Mor Och drack morgon kaffe innan hon åkte till jobbet.
Fasiken va mysigt det va, man glömmer bort va mysigt det är att gå upp tidigt innan solen gått upp och det är mörkt å alldeles mycke mycke snö ute :D
Sen hade Fröken tänkt mysa ner sig i sängen igen å dra täcket över huvudet, men icke sa nicke!!
Det blev ännu mera kaffe å nybakat bröd som mor bakade igår :)
Så nu har man snart bölat i sig en hel kanna kaffe å städat bort gårdagens disk å plockat lite, så nu har jag fasiken inget mer att göra för dagen. Hahahah
Börjar känna av tristressen här uppe nu.
Det händer inget alls!! Har ingen sysselsättning juh.
Men så fort Dollarna rullar in så ska Fröken köpa tavelduk å färger å börja måla igen. Längtar!!
Inget som får mig att må så bra som när jag målar ♥ Tankarna bara flyter ur skallen å jag mår sååå gott!! :D
UNDERBART

Fasiken, nu är det redan snart Helg!!

veckan har gått som himmla snabbt asså. Har haft en riktigt mys mys vecka med mor.
Hon har varit sjukskriven å hennes gubbe har varit igen på jobb, så har fått min mor aldelles för mig själv!
Längesedan å så underbart!
Har saknat henne SÅÅ mycket! ♥♥♥
Men idag började hon jobba igen :( Tråkigt. Men men...
Är såå utråkad juh!!. Hehehe

Kärlek kärlek på Hög nivå!!

Hihihi, sitter och ler för mig själv :P
Kanske kanske åker till den finaste imorgon bitti!! Hoppas hoppas.
Vore så underbart ju ♥
Ska bli såååå mys isf ;) hihihih
Åååh så jag saknar dig nu Underbara du!!
Wiiiio fröken e Kääär!! ♥
Oj oj oj, hur kom detta sig då??!! Hahaha.Inte en aning. men Föll pladask!!
Underbart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback