Tro det eller ej, snart e de dags för Galej

Fasiken!!!

Har Haft en jäkligt tråkig dag asså...Det är då man börjar gnaga å tänka!! Är så jävla fylld av tristres.
Trött på vad Livet har att ge just nu. Går bara mer och mer bakåt just nu känns det som. Har inge flyt överhuvudtaget.
Vet inte Alls i vilken ände jag ska försöka börja trassla upp allt och hur de överhuvudtaget ska gå till. PANIK!!!
Vafaaaaaan!!! De kan ju inte va så himla svårt säger folk. Men faaan för Fröken Wallin Är allt svårt just nu. Inget som går alls. Allt bara trillar ur händerna på mig utan att jag kan göra nått åt de. Fukk it!
Har en jäkligt negativ dag som de kanske märks... En skit jobbig period.
Behöver lite positiv energi! can u get it fore me, please.

Men men, snacka med Bästa Mia och Sanna idag :D Så nu är de iaf Kalas inbokat!! KUL KUL!!
Det står Bowling på schemat på Lördag, med dom mest klockrena människorna :D Wioo
Sedan bär de nog av till The Hc. Hahaha, där har jag fasiken inte varit på år och dar. Inget för mig egentligen.
Same Shiit Different Day.
Men men, längesedan de begav sig ut på krogen så får väl göra min natt för detta året. Hahahaha. Det kommer väll att sluta i katastrof som vanligt. Så vaknar man med världens
FET Ångest å lovar sig själv att aldrig aldrig aldrig någonsin mer visa sig ute. Hahahahaaa.
Förtjänar oftast ångesten också.
Så Hör ni inte av Fröken Wallin på några veckor efter Lördagen så vet ni varför :P
Blir lätt så asså....



Sitter i Svanskog nu med :P Woii. Vet inte riktigt vad som händer. Men känner på lukten att de snart blir käk.
Ge mej massa lakrits Båtar ist. Sugebn sugen sugen. Finns det något bättre då???
Jo min man kanske :D Hihihhihi.
Nej,måste ge mig,blir bara blahaa av allt.

See U♥










Kommentarer
Postat av: DELLA

SV:

haha, danke danke ;)

2010-10-16 @ 18:49:41
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback